úterý 8. ledna 2013

obludy a malé ryby




4 komentáře:

  1. Právě jsem si ji pověsil pěkně zarámovanou na zeď :-)

    Ještě jednou děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)).. tak hlavně, aby si jí Olíí nevyhlédla :-)... těšilo mě Josefe :-)

      Vymazat
  2. Tak jsem si ji právě teď znovu pověsil. Ona je taková přechodná, jako zástava na hradě, když mocnář je či není doma :-)

    Jsem tu sám, komu tahle fotografie připadá veselá a nezpůsobuje depku a podivné pocity. A tak ji sám doma věším a před příchodem těch co jim to způsobuje zase sundávám....

    Taková "Jak velrybě i jiné rybě vytrhnout stoličku :-)
    Taková podmořská stanice se sofistikovaným nástrojem, který zajede do huby a dá všechno do pořádku aby nebolelo :-)

    Je to jako v životě a ve společnosti. Občas (většinou) se ty dobré úmysly prostě nezdaří, rány se zanítí a pak se rybka bez ohledu na velikost domrská :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem tě varovala, že se může někomu zdát morbidní :-)

      Vymazat