sobota 15. června 2013

z podmořského světa...





kdo si hraje, nezlobí :-).... prý ;-)

6 komentářů:

  1. To první, to bude známý podmořský jezevčík na kolečkových bruslích :-)

    Ta v závěsu, to vypadá na býložravou rybu, co stíhá jezevčíka a nějakou tlamu barakudy, která už jezevčíka minula a právě míjí býložravou rybu a už vidí do čeho se zakousne. A tak jásá :-)

    Je vidět, že Tvůj pobyt u moře tě i umělecky zasáhl a využíváš každou chvíli k tvorbě kdy se vynoříš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)))))))))))...vlastně jsem ji sem dávala, právě kvůli podobnému komentáři :-)))...ovšem, kdybys viděl, co to bylo původně, byl by ten komentář ještě zajímavější :-))))

      Vymazat
  2. Okamžitě mi naskočila Latimerie podivná, docela se jí podobá .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))... taky jsem pro svůj objev nenacházela pochopení ve svém okolí, a měla jsem jen pár sekund než byla "zničena" :-)))

      Vymazat
  3. :)) pěkně hravé - nedávno jsem viděl nápis na zdi a tam bylo napsáno "JOSEFČÍK" :))

    OdpovědětVymazat