úterý 5. listopadu 2013

Piva






 
 
 
 
 

5 komentářů:

  1. Já mám docela respekt z takových míst, pohled dolů vyvolává závrať .) Ale místo je to kouzelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dva s respektem :-).. jsem se musela hodně přemáhat s foťákem přes to zábradlí :-).

      Vymazat
  2. Nositi šňůrku kolem zápěstí, přiměřeně pevnou, na těle fotoaparátu provlíknutou z této malé školy fotografování na okraji, jest poučení :-)

    I tak ale pro mě fajn vzpomínka na kouzelné místo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-), řekla bych, že to soustředění na foťák nad tou hloubkou a bez té šňůrky, místo na své vlastní pocity, mi umožnilo se tam vůbec podívat :-)))

      Vymazat
  3. Krásné místo - a Josef je tak trochu "šílenec" ale co by člověk neudělal pro světlo .) Máš to taky pěkný Mončo :)

    OdpovědětVymazat