úterý 24. prosince 2013

Albánské všednosti IV.



4 komentáře:

  1. Tak z té letošní Balkánské cesty je tohle podle mého názoru nejlepší živá fotografie a to poněkud drsné zpracování ji velice sedí.

    Hodně tu hraje pozitivum ta barevná skladba a pak také pohled té kočky. Je vlastně pro tu fotku rozhodující a posouvá ji k jedinečnosti. Lidí, zachycených jak přehrabují popelnice je všude celkem k vidění dost. Tady je ten přesah jinde a je to moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) ...a jsou tam ještě jedny kočičí uši :-)).. jo, mně celkově ta kombinace, ty trubky vepředu, dvě kočky a člověk... a i kompozičně mě baví... přitom, přesně si to pamatuju, to byl jen takový mžik, když jsem se jen od vás dvou otočila, něco se povídalo.... a jen pocitově, intuitivně... periferně jsem to zaregistrovala, ani jsem pořádně nevěděla co je to to.... ještě jsem si pak říkala, že z toho nemůže nic být :-))).. .a přesně to vyšlo...

      ale mám ještě jednu oblíbenější, z té akce :-) ... až příště, zatím by vzbuzovala jiné asociace než chci :-)

      Vymazat
    2. Tak já myslel, že to je malinkatý aligátor, že to je kočička co nahlíží do popelnice mě nenapadlo :-)

      No a nechám se překvapit s tou ještě oblíbenější :-)

      Vymazat
    3. jen si ze mě dělej srandu :-))... čuj, aligator :-)))

      Vymazat