neděle 28. dubna 2013

když ještěrky pláčou...



z cyklu pohádek pro Valerii :-)

10 komentářů:

  1. Já to tušil, že ten řemeslník, co nám spároval terasu, je snílek a poeta... Moc hezká pohádka. Valča může trénovat svoji fantazii :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si moc dobře pamatuju ten tvůj šklíbící se úsměv, když jsem od kafete běžela pro foťák a pak ti mířila pod nohy :-))). Ty pak tu pohádku budeš vyprávět, jo :-).

      Vymazat
  2. A babičko, to když pláčou ty ještěrky a slzy se jim kutálejí jako hrášky bonduele, tak si pletou skrze ty slzy soba i žirafu místo maminky a tatínka? :-))

    Pobavilo velice :-) Úsměv vyloudilo tohle pohádkové dílko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je Pepíčku pohádka o tom, jak žirafka šlápla ještěrce na ocásek a pak jí to bylo líto :-).

      Vymazat
  3. Tedy! Vidíš a já nevěděl že máš svůj blog ale už to vím .) o dost zírám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej :-) ... zíráš pozitivně, negativně, nebo neutrálně ?... dá se vůbec neutrálně zírat? :-)))))))

      Vymazat
  4. Mě napadla souvislost s filmem Valerie a týden divů podle tzv. pohádky Vítězslava Nezvala- jak díky názvu, tak obrazovým provedením

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si s touhle souvislostí taky malinko pohrávám, ne že ne :-) ... jinak Valerie je skutečná holčička, a to moje vnučka :-). Díky ...

      Vymazat
  5. Ten sob mě rozesmál, nepřemýšlím...dívám se .)

    OdpovědětVymazat