pondělí 8. dubna 2013

"Vaše Taxi... prosím..."




2 komentáře:

  1. Vzpomenul jsem si na animované Pohádky ovčí babičky :-)

    Pokud mě moje chábnoucí paměťová karta neklame měly takhle díly, které jsem adekvátně svému věku doslova hltal.

    1. O chytrém beránkovi
    2. Beránek a strašidla
    3. Beránek a piráti
    4. O tom, proč se usmívá měsíček
    5. Beránek a loupežníci
    6. O vlčím kolotoči
    7. Jak vlci vykopali sami sobě jámu
    8. O tom vlčím zápolení
    9. Beránek a beránci
    10. O vlčích nástrahách
    11. Kterak padla na beránka vlčí mlha
    12. O vlcké válce
    14. O bosenské taxikářce co rozvážela hodná zvířátka za tašku jablíček či zdarma
    13. O vlčích snech

    Mimochodem moc krásná fotka na kterou se moc hezky kouká a špulí potutelně pusa :-)

    Navíc si představuji Tvé pojetí vyprávění pohádek a je tu o jeden úsměv více :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si mnohé z nich pamatuju, taky jsem je hltala :-).

      Vymazat