pondělí 11. března 2013

Albánské tanečky... a to nejen...



Už je to více jak půl roku a já se stále vracím k loňským fotkám z naší výpravy do Albánie. Nejen pro vzpomínky, ale i proto, že až s odstupem času zpracovávám nejen fotomateriál, ale i dojmy. Někdy se říká, že než na cestách hodně fotografovat, je lepší si je pořádně užít. Nesouhlasím s tím, i když asi také záleží na tom, jaké ty cesty jsou, co je jejich smyslem i cílem a v neposlední řadě, s kým je podnikáme. Osobně to mám tak, že pak další celý rok z těchto akcí pro sebe čerpám a zpracovávám to, co se tak zhuštěně ve mně během cesty uložilo. Utřídit a zpracovat pak všechny dojmy, mi pak pomáhají právě fotografie. A tak se mi stává zcela pravidelně, že až s tím odstupem času, vidím i ty fotky jinak než dříve. Tedy až dnes, dalších pár kousků z loňské cesty, z kultivovaného a velmi příjemného „družení se“, jak by řekli Bosňáci J.
 









 
 

 
Velké díky našemu hostiteli i našim přátelům, že jsme mohli být několik hodin s touto báječnou společností lidí, která už dávno z velké míry překonala všechny rasové , národnostní i sociální rozdíly a všechno to, co dnes lidi rozděluje.

1 komentář:

  1. Tak jako účastník výpravy a i tohoto báječného večera musím vzpomenout to co mě k tomu hodně pasuje..

    Kazatel:

    Pro všechno je ustanovený čas, ano čas pro každou záležitost pod nebesy
    Čas rodit a čas umírat
    čas sázet a čas vykořeňovat to, co bylo zasazeno
    čas zabíjet a čas uzdravovat
    čas bořit a čas stavět
    čas plakat a čas se smát
    čas bědovat a čas poskakovat
    čas odhazovat kameny a čas snášet kameny
    čas objímat a čas zdržovat se objímání
    čas hledat a čas vzdát se [něčeho]jako ztraceného
    čas zachovávat a čas odhazovat
    čas roztrhávat a čas sešívat
    čas být zticha a čas mluvit
    čas milovat a čas nenávidět
    čas pro válku a čas pro mír.

    A tak stále vzpomínám i na to, jak jsme si vlastně to albánské poskakování až takhle nedovedli představit, než jsme se ho stali užaslými účastníky :-)

    A k fotkám snad jen tolik, že jsem moc rád, co jsi z těch těžkých podmínek dokázala vytáhnout..

    OdpovědětVymazat