sobota 16. března 2013

ostnům navzdory ...



5 komentářů:

  1. Mě zaujal tenhle "vibrační" snímek, asi jsem se naladil na tu správnou vlnu... a dá se i otáčet .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, a já bych tipovala tu předminulou síťovou spíš :-).. dík :-)

      Vymazat
  2. Zrovna jsem tu dočetl cosi o svědomí, o ostnech které pak zůstávají zapíchnuté a na které bychom měli umět zapomínat, nikoli pro pokračování těch skutků co těm ostnům předcházejí, ale pro nadšení ke skutkům novým, poučenějším, které tu poučenost jako zrcadla z těch skutků minulých nabírají a přidávají jako přívlastek směřující novou, perspektivnější cestou...

    Kdybych to měl celé akcentovat a přetavit do větší naléhavosti, asi bych tuhle pěknou fotku otočil o jednu hranu kostky proti směru hodinových ručiček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo, otočení chápu, ale pak by dostala ta minulost více pozornosti, než budoucnost.. :-).. takhle je minulost už "za" .. ještě tam někde je, ale už jen v pozadí :-)

      Vymazat
    2. HA ... a teď mi docvaklo, to je vlastně fialovská verze tvého "klacíka do oka" ...vůbec mě to nenapadlo :-))))

      Vymazat