neděle 3. března 2013

moje krajina...




dlouho jsem váhala.... zda "pověsit".. nebo vyhodit...

vyhodit se dá vždycky, že ano :-)))

6 komentářů:

  1. Tak trošku bojuji vnitřně s tím (veřejně bych si nedovolil) za levou řezat, či nechat tak jak je.

    Řezat je "Nicota kutálející se krajinou"

    Neřezat je "Skočíš-Skončíš tam co všichni"

    Tak možná podle aktuální nálady. V každém případě pěkná náladovka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady bych čekala, že mě s ní poženeš :-))... levou určitě neřežu, spíš trochu pravou.. možná... možná ne..

      Vymazat
    2. Tak tady to bylo zvažování nálad a tak nějak přesahu :-)

      U té neřezací mě vyvstal pojem "gehena" a dostalo to takovou zvláštní, naléhavou výpověď.

      Pro relax pak tu oříznutou, skotačivou, poťouchlou :-)

      Vymazat
    3. gehenna ano, vlevo :-))... gehenna ve smyslu konečného zničení...

      Vymazat
  2. jako milovník nedokonalých fotografií a preferující (jsem prefér?) emocionální náboj před technickou stránkou věci jsem jednoznačně pro pověšení (nikoliv autora, ale obrazu, aby nedošlo k omylu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)... tak já bych se ráda dostala do fáze, že spolehlivě umím technickou stránku věci a vědomě a cíleně hledám jiné vyjádření :-)... tohle je tak trochu pokus tímto směrem, ale není to to, co bych si uplně představovala.. díky za koment :-)

      Vymazat