neděle 17. března 2013

srdcem zlomeným a zdrceným...TY nepohrdneš...


 
 
 
 
a zase dvě verze :-)
 
 
 
 
 
 
a varianta třetí, snad "křehčí" - viz komentáře :-)
 
 
 
 
 
 

11 komentářů:

  1. Dovolím si citovat, co mě tady nějak přijde jakou související :-)

    "Když máme „zlomené srdce“ nebo jsme „zdrcení na duchu“, je nám nablízku"

    A pokud bych si mohl vybrat, pak tu BW ovšem poněkud křehčeji, něžněji zpracovanou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-).. to ale nemůže být křehčejí, něžněji.... zdrcené srdce je přeci o té černotě, do které padá :-)

      ale jo, ta spodní část je asi moc...

      Vymazat
  2. Já jsem pro dvojku s jemnějším zpravováním, ale co můžu vědět o zlomeném srdci...říkám si pro sebe, a tak možná je ta drsnější varianta je na místě .)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem specielně kvůli vám dvěma, pánové, vložila třetí variantu - "něžnější a křehčí" :-)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si tu k tomu teď čtu toho Kazatele 5:2 co máš trvale na pravé straně nahoře Tvého blogu :-)

      Snažím se toho držet, nicméně mám ten pocit, že tahle varianta je tou nejlepší a dala by se tisknout. Pěkně tu vynikne i ta velice zvláštní struktura povrchu :-)

      Vymazat
    2. Tohle je přesně ono, Moniko .)

      Vymazat
    3. :-)... tak fajn, díky oběma za postrčení :-)

      Vymazat
  4. Moniko, nějak Tě mám spojenou s reportáží a fotografiemi lidí. Jsem překvapen, velice příjemně překvapen. Nedokázal bych se rozhodnout pro jednu. Vytiskl bych si je všechny a podle nálady je na té zdi prostě střídal. Teď bych bral první, ale snad je to tím že jsem unavenej. V klidnějších dobách by mi asi seděla ta jemná trojka. Blahopřeju, pěkné to máš ... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, vítej :-), nemyslím, že by byla první :-) ...

      a je fakt, že to jsou u mě náhlá hnutí a často z nedostatku jiných příležitostí :-)))

      Vymazat
  5. Moni, máš to tu pěkné a rád jsem zavítal.
    Srdce jsem měl rozříznuté skalpelem (fakt), nikoli zlomené, takže o těchto pocitech nevím. Přikláním se k nápadu Luboše - střídat na stěně

    OdpovědětVymazat