neděle 24. března 2013

"fazole" na levanduli...





proč ? :-) - protože ji tu chci mít.....protože jsem ji včera potkala v notesu.... protože chci odlehčit témata... a protože chci už  trochu tepla venku .. tak proto :-)

7 komentářů:

  1. Funfuje to dobře, už jsem tou zimou, větrem a šedivostí jak potlučený po duši a tohle člověka osvěží :-)

    Také už se těším, až mě čmelák kousne do jazyku. Ty vzpomínky na dětství jsou stále živé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))))... žádní čmeláci už tam nebyli, ti už měli půlnoc :-))... bylo asi devět večer ...

      Vymazat
  2. Mmmmm... zavanula tady Dalmácie řízlá odorem plen ;o)))

    OdpovědětVymazat
  3. I kdyz si nejsem jisty jestli nejsem jeden s tech, nebo jediny, kvuli kterym jsi pozadala o smazani svojich foto na FB, tak jsem neodolal se podepsat pod touhle velmi roztomilou foto, plnnou zivota.

    Jedine co bych vytkl jso ty dva ostre vyhonky na leve strane obliceje. Velmi jednoduse opravitelne.
    Ovsem to je jen muj subjektivni nazor, nestojici za rec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Důvody smazání fotek z FB jsem myslím vysvětlila... tedy zopakuji i pro ostatní - nechci mít fotky, zejména lidí, tam, kde nad nimi nemám kontrolu.... ze stejného důvodu bych nešla na žádnou galerii, kde je sama nemohu smazat, když se k tomu rozhodnu, ze stejného důvodu bych už nevložila fotku třeba na DA.

      Jinak nevidím jako smysluplné se k něčemu dalšímu vyjadřovat.

      Subjektivní názory na fotky jsou vždy vítány od kohokoli... a děkuji, určitě o tom budu přemýšlet :-).

      Vymazat
    2. Promin, to je moje chyba, jsem pochopil ze nechces mit fotky s lidma …..jsme myslel za s nama,…spatne jsem cetl od zacatku, ale myslel jsem tim, prelozeno, ze doufam ze ti nevadi ze komentuju,….jsem to mohl napsat primo,. a ne tak blbe. Sorry abou that….

      Vymazat
    3. Rudy, upřímně, těch různých jednoznačných závěrů a hodnoceních, postavených hlavně na domněnkách atd… bylo už tolik, že mě to přestalo bavit řešit. A už vůbec nemám potřebu a chuť to rozebírat pod fotkama.

      Takže bych to viděla tak, že se můžeme bavit o fotkách, nebo spíš co se tohoto tématu týče, já můžu naslouchat… a to ostatní necháme být

      Vymazat